Skip to main content

PNSA SmallAkademia Leona Kozminksiego

Debata organizowaną przez Polish National Sales Awards, Akademię Leona Koźmińskiego oraz Instytut Badawczy Millward Brown:

Sprzedaż motorem gospodarki wolnorynkowej – jakie działania należy podjąć, aby poprawić jakość sprzedaży i postrzeganie sprzedawców w Polsce?”.

Kiedy: 23 października 2014 r. w godzinach 16:30 – 19:00

Gdzie: Centrum Przedsiębiorczości przy ulicy Smolnej 4 w Warszawie.

Spotkanie jest inauguracją współpracy Akademii Leona Koźmińskiego i Polish National Sales Awards.

Nikolay_Kirov_PNSA_Pełka_Solange_Olszewska

Podczas sesji zostały zaprezentowane zestawienie wyników badań przeprowadzonych we współpracy Polish National Sales Awards oraz Instytutu Badawczego Millward Brown dotyczących różnic między wizerunkiem sprzedawców w oczach ich samych, a postrzeganiem handlowców przez konsumentów.

O tym, czym wyróżnia się polski sprzedawca, w jaki sposób poprawić postrzeganie sprzedawców w społeczeństwie, a także o trendach w sprzedaży rozmawiać będą eksperci.

Udział w panelu dyskusyjnym, prowadzonym przez red. Ernesta Bodziucha, wzieli między innymi:

  • Solange Olszewska, Prezes Solaris Bus & Coach
  • Nikolay Kirov, Dyrektor ds. Inicjatyw Strategicznych i Programów Edukacyjnych w Akademii Leona Koźmińskiego
  • Krzysztof Bazyl, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Eden Springs
  • Renata Filipek-Baryłowska, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w T-Mobile

W prasie:

„Tytułem wstępu Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards uroczyście poinformowała zgromadzonych gości o rozpoczęciu współpracy Polish National Sales Awards z Akademią Leona Koźmińskiego. Następnie Nikolay Kirov, dyrektor ds. inicjatyw strategicznych i programów edukacyjnych w Akademii Leona Koźmińskiego zaprezentował możliwości, które sprzedawcom stwarza uczelnia. Podczas spotkania dr Paweł Wójcik, dyrektor ds. nowych przedsięwzięć MillwardBrown zaprezentował raport z badań przygotowanych przez MillwardBrown dla PNSA „Sprzedawcy o sobie, Klienci o sprzedawcach”. Następnie odbył się panel dyskusyjny, który poprowadził dziennikarz ekonomiczny z telewizji Polsat, Ernest Bodziuch.

Debata wzbudziła duże emocje i zainteresowanie wszystkich zgromadzonych gości. Nie zabrakło licznych przykładów z biznesowej praktyki oraz anegdot i ciekawostek. Nic dziwnego, skoro w gronie panelistów znalazły się takie znakomitości jak: Solange Olszewska, prezes Solaris Bus & Coach, Renata Filipek-Baryłowska, dyrektor departamentu sprzedaży w T-Mobile, dr Paweł Wójcik, dyrektor ds. nowych przedsięwzięć MillwardBrown, Nikolay Kirov, dyrektor ds. inicjatyw strategicznych i programów edukacyjnych w Akademii Leona Koźmińskiego oraz Krzysztof Bazyl, dyrektor sprzedaży i marketingu Eden Springs. Ogromna satysfakcja, samorealizacja i ciągły rozwój, duża swoboda w działaniu oraz elastyczność czasu pracy czy możliwość posiadania bardzo atrakcyjnych zarobków to tylko niektóre z zalet zawodu sprzedawcy, na jakie wskazali praktycy i eksperci.

Jednak to również ogromna odpowiedzialność i presja, ponieważ nie kto inny, jak siły sprzedaży są wizytówką firmy i generują jej zyski.

CZYTAJ DALEJ W BRIEF.PL: Jak postrzegana jest sprzedaż w Polsce